vrijdag 26 november 2010

Uit de mail aan zwingodin


Hierbij een greep uit de vele mails aan zwingodin@live.nl:

'Het bovenlijk (mooie vertikking, bedoeld is vermoedelijk bovenlijf, zwingodin)gaat toch wel terug??? Het was zo verschrikkelijk leuk dat er iets herkenbaars en aparts is in dit gebied!!'

'Je kunt het best repareren hoor, neem goede polyester. Nog wat extra fossielen en klaar. We genoten er erg van, vooral ook van de berichtgeving. Ik denk dat het beeld echt logo-potentie heeft. Want die kaart die veel mensen opstuurden als vakantieherinnering is nu al bekend! Het vrijheidsbeeld van Zeeuws- Vlaanderen...'

'Zal ik komen helpen met herstellen?'

'Het is echt iets om over te praten vooral omdat je in de zomer veel berichtjes had over wat er gebeurde in het zwin. Na mijn vakantie vond ik dat heel leuk om in te loggen.'

'Ik heb heel veel Duitsers gezien die met een papier in de hand op zoek waren naar Die Gottin'. Zou het in een Duitse folder staan?'

'Ik ben erheen geweest om een schets te maken van de zee en dit beeld. Het leuke is dat het zo geintegreerd is. Helemaal natuur.'

'Als je nu toch in de revisie gaat, laat dan het paalhoofd onder de sokkel ook sokkel zijn. Want bij laag water zie je de overgang van paalhoofd naar sokkel. Ik zou het mooier vinden als de sokkel doorloopt. Met die fossielen moet dat kunnen toch.'

'Wij hebben vastgesteld: Zwingodin is een 'landmark'. Echt heel eigen zo in Zuid-Nederland. Een goede keus van de gemeente om dit zo te laten doen!' Of is hoort dit bij het waterschap?'

Noot Zwingodin:
Dit is een greep uit de vele reacties en is representatief. Er is wel tien keer hulp aangeboden, waarvoor dank (en wie weet ik mail graag terug...), zes mails gingen over logo-potentie, en alle mails waren positief.

Dank allen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten